גאווה 2013

06/02/2013
חביב סלבריטאיות הוליווד מלוס אנג'לס מציע לקראת ציון אירועי הגאווה (שבוע האחרון של יוני) פלטת גוונים שנשאבה ישירות מדגל הגאווה.

תמונה ללא תיאור

מותג הלק האמריקאי צ'יינה גלייז ידוע במעורבותו החברתית בנושאים מגוונים: קידום אג'נדה ירוקה הפועלת לקידום נושאי איכות הסביבה, העלאת המודעות לחקר הסרטן לסוגיו השונים, קידום מעמדה של הקהילה הלהט"ב וכדומה.

השנה כאמור בחר המותג סמוך לציון אירועי הגאווה העולמיים להשיק קמפיין תומך מודעות בדמות אקסטרווגנטית אשר ציפורניה ושפתיה מעוטרות בצבעונות ססגונית ונוכחות בהתאמה מלאה לצבעי הדגל הרשמי של הקהילה החד -מינית כמו מבקשת להביע מחאתה הנחרצת כנגד גילויי הומופוביה. השפתיים מייצגות את חופש הביטוי והזכות הלגיטימית של כל אדם ואדם להביע דעתו ועמדתו, הציפורניים מסמלות את מאבקה של הקהילה על שמירת זכויותיה הבסיסיות.

הקמפיין עומד לרשותם של 84 נציגויות צ'יינה גלייז ברחבי תבל ובמקביל מוצעת פלטת גוונים תואמי הדגל למכירה בכל מדינה ומדינה.

מחיר: 39 שקל , בסניפי רשת "נייל סטודיו" ובמכונים המקצועיים ברחבי הארץ.
 

  • תמונה ללא תיאור
  • תמונה ללא תיאור

כתבות אופנה

TOP
נגישות