סנטרל פארק

5/10/2014
טלי נחשון

לכאורה הסתיו הגיע, אבל לי אישית מרגיש שעדיין חם ,לח וקייצי, בהשוואה למקומות אחרים בעולם,ששם כבר אפשר להרגיש משב רוח מרעננת וקרירה. בשבילי, יש משהו בתקופה הזאת של החגים שמזכיר לי את ניו-יורק, אולי בגלל הביקור הקצר שלי לפני מספר שנים שהשאיר טעם של עוד.

מה שאהבתי בניו-יורק של חודש אוקטובר זה...

רובכן מכירות את התסריט הזה: אתן "דופקות הופעה" ,לובשות את המיני עם המחשוף הכי לוהט שיש לכן בארון ,נכנסות לבר ,מושכות מבטים של גברברים מבושמים (תרתי משמע) לעברכם, נענות לפירלטוטים של גברים ואח"כ מתפלאות למה הבחור שחשבתן שהוא רציני, השאיר לכן פתק להיפגש אצלך בדירה ,או יותר גרוע ,בתא השירותים. מצד א...

כמעט כל קיץ זה קורה לי: אני קונה את השמלה הלבנה המושלמת או הגינסים הלבנים,  וברגע שרגלי דורכת בחוץ, מכל מקום אחר הכתמים בוחרים דווקא להתנחל אצלי. השנה החלטתי להעשות הפסקה עם הלבןעד שימצא כמה טריקים (כולל סחיטת לימון שיעזרו לי לשמור על הלבן)

איך עושים זאת:

הפרדה לפי צבע
ה...

מה אלבש הקיץ הזה?!

28/5/2014
טלי נחשון

החודש הזה היה קצת עמוס עם המעבר דירה ,התאקלמות בסביבה חדשה והכי חשוב ארגון וסדר. הכי איתגר אותי בארגון הדירה, הוא כמובן ארון הבגדים שלי, שנאלצתי לזרוק כמה מבגדי הישנים שהגעתי למסקנה שלא אלבש אותם בחורף הבא, ולא פחות חשוב בקיץ הקרב.

 אז מה באמת החלטתי להשאיר, ללבוש ולהוסיף למלתחה המאו...

רענון המלתחה במקום חידוש

22/4/2014
טלי נחשון

אצלנו נהוג במשפחה (מהצד היותר דומיננטי, אימא הפולנייה) כמסורת רבת שנים, שכל אביב ולקראת החג, לחדש מעט את המלתחה. אימא שלי במשך שנים היתה נוהגת לקנות לי ולאחותי, בגדים חדשים ,לזרוק תחתונים ישנים, לקנות חדשים ולמסור בגדים שאבדו עליהם כלח או שהתכווצו עלינו במידות. עם השנים  וההתבגרות ,עניין הקנ...

קצת על עצמי

  • טלי נחשון

    סטייליסטית ובלוגרית אופנה. בעלת הבלוג The Pisces Woman

  • --------------------------
TOP